2011 m. rugpjūčio 26 d., penktadienis

Neleisk man išeiti (Never let me go) 2010m.

Ar būna jums taip, kad net nepažiūrėję filmo, jaučiat, kad jis jums tikrai patiks vien dėl idėjos? Man kaip tik šitaip buvo su Never Let Me Go, kurį režisavo amerikietis Mark Romanek. Tik tiesa, pažiūrėjus jį, susižavėjimas nė kiek neišblėso, o kaip tik - padidėjo.
Įsivaizduokite žmones, kurie gyvena tam, kad mirtų dėl kitų, dėl savo "klonų". Įsivaizduokite žmones, kurie neturi jokios pasirinkimo teisės, nes viskas jau seniai nuspręsta už juos. Taip seniai, kad tai tapo netgi įprasta ir natūralu.
Filmas pasakoja apie trijų draugų: Keitės, Rūtos ir Tomio draugystę, užsimezgusią Hailšemo internate. Internate, kuris visiškai atskyrė juos nuo išorinio pasaulio ir nuo įprasto gyvenimo, kurio jie, tiesą sakant, niekad taip ir neturėjo. Augo ir žinojo, kad kadanors jų laukia net ne viena, o kelios donorystės operacijos. Tol, kol yra ką imti..Bet jeigu labai atvirai, nesinori papasakoti viso siužeto, nes tuomet visai kitoks jausmas žiūrint, pati būčiau norėjusi tiek daug nežinoti. Tebūnie užteks pasakyti tiek, kad filmas tikrai vertas pažiūrėjimo ir tų nepilnų dviejų valandų. Jei esat jautrus, šalia ir nosinaičių dėžutę pasidėkit, man prireikė. Graži istorija, įtikinanti vaidyba, įdomi idėja, puikiai perteikta viso filmo nuotaika. Tik dėk ir dėk pliusus šiam filmui. Rimtai, pažiūrėkit. Arba pirma paskaitykit, nes filmas sukurtas pagal Kazuo Ishiguro romaną "Neleisk man išeiti". Jis jau guli mano lentynoje!


Ineta

1 komentaras:

  1. Tiek knyga, tiek filmas - puikūs :)

    http://cinamonasirvanile.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti